zaterdag 1 juli 2017

Gehaakte vlaggetjeslijn

Een gehaakte vlaggenlijn...................
Ik zag hem in het boek Alles is Haken van Saskia Laan....
Leek mij wel leuk, eens wat anders en ook nog Eco verantwoord ook nog.
En omdat ik in september 50 wordt (ssssst) een mooie gelegenheid om een originele vlaggenlijn te maken.
Het is zo'n project waarbij je in een avond 1 of meerdere vlaggen kan haken.
Alle vlaggetjes moeten natuurlijk afgehecht en geblockt worden...
En als de stapel groot genoeg is deze aan elkaar te haken.
Als basis kocht ik een lint waaraan ik een randje kon haken, en daar kwam nog een roze kleurtje aan... en na een tip via Instagram toen ik om raad vroeg ook nog een geel randje......

Alle vlaggetjes eraan en daar had ik een 6 meter gehaakte vlaggetjes lijn!








Laat die 50 maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!