donderdag 5 januari 2017

Black Duoplex lace set

Het was de bedoeling dat dit zwarte lingeriesetje nog in 2016 voltooid werd. De bh werd in het lingerieweekend voltooid en een tijdje daarna een hipster... En toen werd het stil. De lycra en duoplexkant had ik al wel geknipt en hoefde alleen nog maar in elkaar genaaid te worden.
Mantelzorg en andere vooral kurkachtige :-p projecten namen voorrang. Tot ik deze week besloot de zwarte slip voorrang te geven.

Kan de zwarte set mijn lingerie la in!
Het patroon van de bh is zelfgetekend, ik nam de grote van de bloem in het duoplexkant als maat voor de bovencup. De hipsters zijn ook van een zelfgetekend patroon. Heb wel een beetje lopen puzzelen om het uit het restant lycra te krijgen. Door de zijnaad verleggen en de taille wat te verlagen is dat gelukt.









6 opmerkingen:

  1. Erg mooie sjieke zwarte set is dot geworden. Fijn dat die in de lade kan. Maar nog beter is als die gedragen wordt ;-)

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar kan ik dit setje in mijn maten bestellen? ;-)
    Erg mooi hoe je het kant verwerkt heb in de bh en slips.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi weer Tialda, heerlijk om je kast lekker te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie set geworden en fijn dat ie klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig setje, heeft een sjieke uitstraling..erg mooi kantje heb je gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je laat weten wat je er van vindt!